Klachten of misstanden

Waar gewerkt wordt kan er iets mis gaan. Zo ook in onze organisatie. Heeft u een klacht of opmerking? Neemt u dit dan eerst op met de begeleider of behandelaar in kwestie. Vindt u dat lastig? U kunt altijd contact opnemen met de bestuurder Dagmar Timmers of Gerda van Reenen via email, telefoon of bij voorkeur in een persoonlijk gesprek.

Daar wordt tijd voor gemaakt en geen kosten in rekening gebracht. Het kan ook zijn dat u het onafhankelijk wil melden. Daar zijn verschillende manieren voor. Als organisatie zijn wij aangemeld bij erisietsmisgegaan.nl . Een grote onafhankelijke en landelijk gesteunde partij waar u en wij terecht kunnen voor ondersteuning bij uw onvrede of geschillen.

Wanneer de klacht niet naar tevredenheid afgewikkeld kan worden wordt degene die de klacht heeft ingediendgewezen op erisietsmisgegaan.nl. Stichting Kumbaya heeft hier een abonnement op. Deze organisatie voldoet volledig aan de Wkkgz.