Begeleiding

Op dit gedeelte van de site lees je alles over voor wie de begeleiding is, hoe het verloopt en wat je verder nog kunt verwachten.

Een uitgebreide uitleg van begeleid wonen

Wij leggen je graag uit hoe alles werkt. Voor vragen kun je altijd bij ons terecht via het contactformulier.

Wij bieden...

Wonen op de Molenstraat is een vorm van beschermd wonen. Je woont dus hier, met een doel. Je hebt begeleiding nodig. De bescherming die we bieden is dus dat begeleiding beschikbaar voor je is met de kennis en kunde om je te helpen zelfstandig te kunnen gaan wonen.

We bieden een fijne leefomgeving in een zeer huiselijke sfeer. Het is kleinschalig, we hebben plek voor 4 bewoners naast het gezin wat er ook woont. Je hebt je eigen kamer, met eigen douche en toilet. Verder woon je met elkaar, afhankelijk van de fase waar je in zit. Er is een gezamenlijke woonkamer met keuken voor de bewoners. Je woont in het achterste gedeelte van het woonhuis, in Raamsdonk. Oftewel je woont landelijk. Je woont samen op het erf van het gezin, met veel ruimte om je heen, een grote tuin en een groot huis waar je, onder de voorwaarden van de eigenaar, ook gebruik van mag maken.

We bieden naast je wonen begeleiding. Die is op maat en wordt afgesproken met jou en afgestemd op je hulpvraag.

Ontmoet de bewoners en begeleiders van de Molenstraat.

Tekst over hoe je jezelf kunt aanmelden volgt binnenkort!